VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

spoločnosti Emanate s.r.o., so sídlom Zadunajská cesta 3434/8, 851 01 Bratislava – mestská časť Petržalka, IČO: 56 459 955, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, odd.: Sro, vložka č.: 180975/


1.    VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

 

1.1.  Predmetom týchto všeobecných obchodných podmienok je úprava vzájomných práv a povinností Prevádzkovateľa a Klienta (tak ako sú tieto pojmy definované nižšie) pri objednávke Služieb v Rezervačnom systéme Prevádzkovateľa a poskytovaní Služieb (tak ako je tento pojem definovaný nižšie) zo strany Prevádzkovateľa. 

1.2.  Potvrdením týchto VOP Klient prehlasuje, že sa oboznámil s obsahom VOP a podmienkami ochrany osobných údajov, prípadne ďalšími dokumentmi Prevádzkovateľa ktoré sú uvedené na webovej stránke Prevádzkovateľa www.emanate.sk.

 

2.    DEFINÍCIE

 

Pre účely týchto VOP sa rozumie:

 

2.1.           „Cenníkom“ sa rozumie prehľad cien za Služby poskytované Prevádzkovateľom, ktorý je Klientovi na Webovej stránke Prevádzkovateľa a v Rezervačnom systéme,

 

2.2.           „Dostupnosťou“ sa rozumie možnosť Klienta vykonať Objednávku Priestoru na ním požadovaný dátum, čas a dobu trvania,

 

2.3.           „Faktúrou“ sa rozumie daňový doklad obsahujúci údaje podľa ustanovenia § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty,

 

2.4.           „Priestorom“ sa rozumie prevádzka Prevádzkovateľa, nachádzajúca sa na adrese: Steinov dvor 7880/3, 811 07 Bratislava, Slovenská republika , v ktorej Prevádzkovateľ poskytuje svoje Služby,

 

2.5.           „Klient“ sa rozumie a) fyzická osoba, , b) fyzická osoba podnikateľ alebo c) právnická osoba, ktorá využíva Služby poskytované  Prevádzkovateľom v Priestore alebo prostredníctvom Webovej stránky Prevádzkovateľa

 

2.6.           „Objednávkou“ sa rozumie návrh na uzavretie Zmluvy vyjadrením záujmu o záväzné uzavretie Zmluvy a poskytnutie Služieb zo strany Prevádzkovateľa, a to uvedením Rezervačných údajov a potvrdením ich správnosti zo strany Klienta.

 

2.7.           „Poplatkom“ sa rozumie odmena Prevádzkovateľa za poskytnutie Služieb.

 

2.8.           „Platobnými údajmi“ sa rozumejú údaje pre platbu Poplatku za poskytnutie Služieb.

 

2.9.           „Prihlasovacími údajmi“ sa rozumie unikátna kombinácia prihlasovacieho mena Používateľa, ktorým je e-mailová adresa Klienta a hesla zvoleného Používateľom, ktoré sa ukladá na webovej stránke pri vytváraní Konta Klienta.

 

2.10.        „Prevádzkovateľom“ sa rozumie obchodná spoločnosť Emanate s.r.o., so sídlom Zadunajská cesta 3434/8, 851 01 Bratislava – mestská časť Petržalka, IČO: 56 459 955, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, odd.: Sro, vložka č.: 180975/B,

 

2.11.        „Prevádzkovým poriadkom“ sa rozumie bližšie určené podmienky poskytovania Služieb Prevádzkovateľom a využívania Služieb Klientov v priestoroch Štúdia Prevádzkovateľa. Prevádzkový poriadok je umiestnený na viditeľnom mieste v Priestore,

 

2.12.        „Prevádzkovými hodinami“ sa rozumie doba, v ktorých sú Priestory otvorené pre Klientov a ktoré sú uvedené v Prevádzkovom poriadku,

 

2.13.        „Reklamačným poriadkom“ sa rozumie spôsob uplatňovania nárokov Klienta vyplývajúcich zo zodpovednosti Prevádzkovateľa za nedostatky a vady poskytnutej Služby a vybavenia reklamácie,

 

2.14.        „Rezervačným systémom“ sa rozumie rezervačný systém dostupný na webovej stránke Prevádzkovateľa, v ktorom Klient môže zistiť Dostupnosť, zadať Objednávku, vykonať Rezerváciu a platbu Poplatku za ,

 

2.15.        „Rezervačnými údajmi“ sa rozumejú údaje, ktoré je Klient povinný zadať v Rezervačnom systéme pri vytvorení Objednávky a ktoré sú uvedené v článku 5. bod. 5.1. týchto VOP

 

2.16.        „Službami“ sa rozumejú služby, ktoré poskytuje Prevádzkovateľ v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti v oblasti športovej činnosti, či už priamo v Priestore Prevádzkovateľa alebo prostredníctvom Webovej stránky Prevádzkovateľa,

 

2.17.        „Spotrebiteľom“ sa rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti,

 

2.18.        „VOP“ sa rozumejú tieto všeobecné obchodné podmienky Prevádzkovateľa, ktoré sú Klientom k dispozícii tak v Štúdiu ako aj na Webovej stránke Prevádzkovateľa,

 

2.19.        „Vyššou mocou“ sa rozumejú okolnosti nezávislé od vôle Prevádzkovateľa, na základe ktorých dôjde k dočasne nemožnému poskytovaniu Služieb Prevádzkovateľa na určité, alebo neurčité obdobie, napr. rozhodnutia alebo opatrenia orgánov štátnej správy v súvislosti s obmedzením alebo uzatvorením Prevádzky zo strany Prevádzkovateľa, vojna, prírodné katastrofy, živelné pohromy, štrajky, dopravné nehody, nepredvídateľné poruchy na Prevádzke Prevádzkovateľa,

 

2.20.        „Webovou stránkou“ sa rozumie webová stránka Prevádzkovateľa TBA prostredníctvom ktorej poskytuje Prevádzkovateľ svoje Služby a informácie pre svojich Klientov,

 

2.21.        „Zákonom o ochrane spotrebiteľa“ sa rozumie zákon č. 108/2024 Z. z.. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov,

 

2.22.           „Zmluvou“ sa rozumie zmluva uzatvorená medzi Prevádzkovateľom a Klientom, ktorej predmetom je záväzok Prevádzkovateľa poskytnúť Klientovi Služby a zároveň záväzok Klienta zaplatiť za tieto Služby Poplatok.

 

 

3.    REGISTRÁCIA KLIENTA A PRIHLÁSENIE KLIENTA DO  REZERVAČNÉHO SYSTÉMU A PREVÁDZKOVANIE REZERVAČNÉHO SYSTÉMU

3.1      Klient je povinný používať Rezervačný systém tak, aby zabránil neoprávnenému prístupu tretích osôb k svojmu Kontu a chrániť svoje prihlasovacie údaje a heslo pred únikom. V prípade neoprávneného prístupu k jeho Kontu alebo použitia prihlasovacích údajov je Klient povinný okamžite informovať Prevádzkovateľa. Klient nesie plnú zodpovednosť za všetky aktivity vykonané pod jeho prihlasovacím menom a heslom v rámci svojho Konta.

3.2      Prevádzkovateľ sa zaväzuje poskytnúť Používateľovi prístup k Rezervačnému systému prostredníctvom webovej stránky www.emanate.sk.

3.3      Na zabezpečenie riadneho fungovania a používania Rezervačného systému a poskytovania Služieb je Klient povinný zaregistrovať sa podľa pokynov Poskytovateľa, ktoré sú uvedené počas Registrácie.

3.4      Pri procese registrácie Klienta pri registrácii do Rezervačného systému sú potrebné nasledujúce údaje:

meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu, telefónne číslo, e-mailová adresa (táto bude slúžiť ako Prihlasovacie údaje do Konta), a heslo pre prihlásenie do Konta, a fotografia občianskeho preukazu, prípadne cestovného dokladu.

3.5      Klient Registráciou zároveň vyjadruje svoj súhlas s VOP.

3.6      Po overení registrácie má Klient vytvorené Konto, pričom následne sa do Rezervačného systému prihlasuje prostredníctvom vytvorených Prístupových údajov pri registrácii.

 

 

4.    OBJEDNÁVKA A REZERVÁCIA SLUŽBY V REZERVAČNOM SYSTÉME

 

4.1      Pre účely Objednávky je Klient v Rezervačnom systéme si je povinný vybrať Rezervačné údaje, a to: 

a) dátum a čas, v ktorom Klient má záujem o Rezerváciu; 

b) dobu trvania Rezervácie.

4.2      Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu alebo zrušenie dostupnosti termínov v prípade technických problémov, údržby alebo iných nepredvídaných okolností. Klient bude o týchto zmenách informovaný čo najskôr.

4.3      Klient si môže zarezervovať Službu výhradne prostredníctvom Rezervačného systému na webovej stránke Poskytovateľa, kde sa Klientovi zobrazia časové okná s voľnou dostupnosťou Priestoru. Klient si bude môcť zvoliť  požadovaný dátum a čas prenájmu Priestoru v podľa obsadenosti.

4.4      Klient si môže spolu so sebou do Priestoru priviesť najviac 3 ďalšie osoby. 

4.5      Po vyplnení údajov podľa bodu 4.1. týchto VOP Klient potvrdí Objednávku v Rezervačnom systéme, čím potvrdzuje správnosť a úplnosť zadaných údajov. Následne sa Klientovi zobrazí možnosť zaplatiť za objednanú Službu prostredníctvom platobnej brány. Prijatie potvrdzovacieho e-mailu spolu s QR kódom na vstup do Priestoru zo strany Prevádzkovateľa sa Zmluva považuje za uzatvorenú. 

 

5.    PLATBA ZA POSKYTOVANIE SLUŽIEB

5.1      Klient realizuje platbu v Rezervačnom systému priamo platobnou kartou prostredníctvom platobnej brány. 

5.2       Aktuálne môžete využiť platobné brány TatraPay, CardPay, Sporopay a ePlatby VÚB.

5.3       Klient je povinný zadávať správne údaje potrebné na realizáciu platby. Za nesprávne zadané údaje pri platbe a prípadné finančné straty spôsobené nesprávnym zadaním údajov nesie plnú zodpovednosť Klient.

5.4       Pri vykonávaní platby sú Klientovi poskytované služby spracovania platby prostredníctvom poskytovateľa platobnej brány, ktorá je prevádzkovaná treťou stranou zabezpečujúcou bezpečný priebeh transakcií v súlade s platnými normami ochrany údajov a finančných služieb.

5.5       Klientovi za realizáciu online platby nie sú účtované žiadne dodatočné poplatky zo strany Prevádzkovateľa. 

5.6       Po úspešnom vykonaní platby bude Klientovi zaslané potvrdenie o platbe na e-mailovú adresu uvedenú pri registrácii, spolu s elektronickou faktúrou vystavenou Prevádzkovateľom.

5.7       Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za technické problémy na strane poskytovateľa platobnej brány ani za zlyhania platobných operácií spôsobené nesprávnym použitím platobnej karty Klientom.

5.8       Klient má právo zrušiť Objednávku a požiadať o vrátenie platby v súlade s podmienkami storna uvedenými v týchto VOP.

5.9       Ak Klient odstúpi od Zmluvy alebo zruší rezerváciu v súlade s platnými pravidlami, Prevádzkovateľ zabezpečí vrátenie platby na účet, z ktorého bola platba vykonaná, do 15 dní od prijatia žiadosti o zrušenie rezervácie.

 

6.    VSTUP DO PRIESTOROV A POSKYTNUTIE SLUŽIEB

6.1      Po úspešne vykonanej platbe bude Klientovi na jeho e-mailovú adresu, ktorú uviedol pri registrácii QR kód, ktorým sa dostane do Priestoru. 

6.2      Pri vstupe do Priestoru je umiestnená čítačka QR kódu, prostredníctvom ktorej prebehne načítanie kóde zaslaného na e-mailovú adresu.

6.3      Klient je po vstupe do Priestoru a počas svojej prítomnosti povinný dodržiavať všetky platné právne predpisy týkajúce sa bezpečnosti a ochrany zdravia, protipožiarnej ochrany, ako aj tieto Všeobecné obchodné podmienky a Prevádzkový poriadok Priestoru.

6.4      Klient sa akceptáciou týchto VOP zaväzuje využívať Priestor len na účely, ktoré sú v súlade s platnými právnymi predpismi, technickými normami, bezpečnostnými pravidlami, týmito VOP a dobrými mravmi. Klient je počas poskytovania Služieb povinný konať tak, aby nedošlo k zničeniu alebo poškodeniu Priestoru, či nadmernému znečisteniu Priestoru. 

6.5      Klient je povinný rešpektovať dostupnosť Priestoru a prevádzkové hodiny priestorov. Po uplynutí rezervovaného času je povinný ukončiť činnosť v sále a opustiť priestory.

6.6      V prípade, že Klient prekročí čas a zotrvá v Priestore dlhšie, ako je čas na ktorý mal Priestor zarezervovaný, bude mu konto v Rezervačnom systéme zablokované a viac nebude môcť vykonať rezerváciu v Rezervačnom systéme.

6.7      Klient sa zaväzuje nočný kľud sa vzťahuje na časové obdobie od napr. 22:00 do 06:00, počas ktorého je zakázané vykonávať akékoľvek hlučné aktivity, ktoré by mohli rušiť ostatných návštevníkov alebo obyvateľov v okolí.

6.8      Klient je povinný zabezpečiť, aby všetky osoby, ktoré s ním navštívili priestory, dodržiavali pravidlá nočného pokoja.

6.9      Ak Klient opakovane poruší pravidlá nočného pokoja, Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo ukončiť rezerváciu Klienta bez nároku na vrátenie poplatku.

 

7.    ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZATVORENEJ NA DIAĽKU

7.1      Zmluva uzatvorená prostredníctvom webovej stránky s Klientom, ktorý je Spotrebiteľom sa považuje za zmluvu uzatvorenú na diaľku podľa ustanovenia § 19 Zákona o ochrane spotrebiteľa.

7.2      Spotrebiteľ, ktorý si Službu objednal cez internet, má právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní , ak sa Služba ešte neposkytla.

7.3      Klient je oprávnený zrušiť svoju Rezerváciu najneskôr 48 hodín pred začiatkom Rezervácie. V prípade zrušenia Rezervácie menej ako 48 hodín pred začiatkom Rezervácie je Klient povinný uhradiť plnú sumu Rezervácie, t. j. Prevádzkovateľ nie je povinný vrátiť Klientovi už vykonanú Platbu za Služby.

7.4      Akceptáciou týchto VOP Klient vyhlasuje, že bol s nemožnosťou odstúpiť od Zmluvy podľa tohto článku bodu oboznámený.

 

8.    REKLAMÁCIA SLUŽIEB

8.1      Reklamácia, podmienky a spôsob vybavenia reklamácie je uvedený v Reklamačnom poriadku Prevádzkovateľa, ktorý je dostupný na webovej stránke Prevádzkovateľa.

 

9.    ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODU 

9.1      Klient zodpovedá v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu spôsobenú na majetku Prevádzkovateľa, a to aj v prípade, ak bude spôsobená z nedbanlivosti, ako aj za akúkoľvek škodu na majetku a/alebo zdraví tretích osôb, nachádzajúcich sa v Priestore v čase jeho Rezervácie, bez ohľadu na to, či sa tieto tretie osoby v Priestoroch nachádzajú za účelom poskytnutia Služieb spolu s Klientom, a to aj v prípade, ak bude spôsobená z nedbanlivosti. Klient sa zaväzuje takto vzniknutú škodu nahradiť poškodenému v celom rozsahu. 

9.2      Klient je povinný zaobchádzať so zariadením a majetkom Prevádzkovateľa nachádzajúcim sa v Priestore alebo zariadením a majetkom Prevádzkovateľa, ktoré Prevádzkovateľ užíva/má v nájme/výpožičke/držbe a nachádza sa v Priestoroch, tak aby ho nezničil alebo nepoškodil. Prevádzkovateľ nepreberá zodpovednosť za poškodenia zdravia alebo vecí, ktoré vznikli zaobchádzaním zo strany Klienta v rozpore so Zmluvou a/alebo VOP. 

9.3      Prevádzkovateľ nezodpovedá za vnesené a/alebo odložené veci Klienta alebo tretích osôb, ktoré sa v Priestoroch nachádzajú za účelom poskytnutia Služieb spolu s Klientom nachádzajúce sa v Priestoroch. 

9.4      Prevádzkovateľ nezodpovedá za spôsob využívania poskytovaných Služieb zo strany Klienta a nie je mu povinný poskytnúť inštruktáž alebo poradenstvo. 

9.5      Prevádzkovateľ nezodpovedá Klientovi za neposkytnutie Služieb alebo poskytnutie Služieb s obmedzeniami v prípade zásahu Vyššej moci. Prevádzkovateľ nepreberá žiadnu zodpovednosť za obsah, bezchybnosť, správnosť a funkčnosť webovej stránky.

9.6     Klient je povinný pri príchode do priestorov dôkladne skontrolovať ich stav a zistiť prípadné poškodenia.

9.7    Ak Klient zistí akékoľvek poškodenie majetku v Priestore, je povinný:

               a)     vyhotoviť fotografiu poškodenia ako dôkaz;

     b) bez zbytočného odkladu informovať Prevádzkovateľa o zistenom poškodení prostredníctvom e-mailu na support@emanate.sk.

9.8   Prevádzkovateľ sa zaväzuje reagovať na oznámenie o poškodení v primeranom čase a posúdiť situáciu.

9.9   Na základe oznámenia Klienta Prevádzkovateľ zabezpečí potrebné opatrenia na odstránenie poškodenia alebo na nápravu situácie.

9.10       V prípade, že Klient neoznámil zistené poškodenie v súlade s týmito podmienkami, môže byť zodpovedný za náklady spojené s opravou alebo nahradením poškodeného majetku.

 

10. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV 

10.1   Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje fyzických osôb (Klientov) v súvislosti s prevádzkou webovej stránky a poskytovaním služieb, pričom zabezpečuje ich ochranu podľa GDPR a príslušného zákona.

10.2   Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov, ako aj o právach dotknutých osôb sú dostupné na webovej stránke www.emanate.sk a to na tomto odkaze (prelink).

 

11. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

 

Kontaktné údaje Poskytovateľa pre Objednávateľa: Emanate s.r.o.

Adresa na doručovanie písomností: Zadunajská cesta 3434/8, 851 01 Bratislava – mestská časť Petržalka 

Email: support@emanate.sk