REKLAMAČNÝ PORIADOK

spoločnosti Emanate s.r.o., so sídlom Zadunajská cesta 3434/8, 851 01 Bratislava – mestská časť Petržalka, IČO: 56 459 955, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, odd.: Sro, vložka č.: 180975/B 

1.              ÚVODNÉ USTANOVENIA

 

1.1    Spoločnosť Emanate s.r.o., so sídlom Zadunajská cesta 3434/8, 851 01 Bratislava – mestská časť Petržalka, IČO: 56 459 955, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, odd.: Sro, vložka č.: 180975/B (ďalej len „Spoločnosť“ alebo „Prevádzkovateľ“), ako poskytovateľ Služby (tak ako je tento pojem definovaný nižšie), týmto v súlade so Zákonom o ochrane spotrebiteľa (tak ako je tento pojem definovaný nižšie) vydáva tento Reklamačný poriadok (tak ako je tento pojem definovaný nižšie). 

 

1.2    Účelom tohto Reklamačného poriadku je poskytnutie informácií Klientom Spoločnosti (tak ako je tento pojem definovaný nižšie) o podmienkach a spôsobe uplatnenia reklamácie Služieb. 

 

1.3    Tento Reklamačný poriadok je umiestnený na viditeľnom mieste v Priestoroch (tak ako je tento pojem definovaný nižšie) a je zverejnený na internetovej stránke Poskytovateľa . 

 

2.              DEFINÍCIE 

 

2.1   „Klientom“ sa rozumie:  

a)          fyzická osoba, ktorá ku dňu registrácie dovŕšila vek 18 rokov;  

b)          fyzická osoba- podnikateľ,

c)          právnická osoba.

ktorá (i) vykonala Registráciu v Rezervačnom systéme Prevádzkovateľa a (ii) má záujem o využitie Služieb poskytovaných Prevádzkovateľom. 

 

2.2.       „Priestor“ sa rozumie nebytový priestor označený názvom „TBA“, ktoré sa nachádzajú na adrese Steinov dvor 7880/3, 811 07 Bratislava, Slovenská republika a v ktorých sa nachádzajú Sály (tak ako je tento pojem definovaný nižšie). 

 

2.3.       „Prevádzkovateľom“ sa rozumie tento pojem definovaný v bode 1.1. tohto Reklamačného poriadku. 

 

2.4.       „Reklamáciou“ sa rozumie uplatnenie zodpovednosti za vady Služby objednanej u Prevádzkovateľa. 

  

2.5.       „Reklamačným poriadkom“ sa rozumie tento reklamačný poriadok Spoločnosti.  

 

2.6.       „Službami“ sa rozumejú služby spočívajúce v krátkodobom poskytnutí užívania Priestoru na základe a podľa požiadaviek Klienta v Objednávke, a to spôsobom a za podmienok uvedených vo všeobecných obchodných podmienkach Prevádzkovateľa. 

 

2.7.       „Spotrebiteľom“ sa rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti. 

 

2.8.      „Vybavením reklamácie“ sa rozumie ukončenie reklamačného konania, a to niektorým z nasledovných spôsobov: 

 

a)          poskytnutím náhradnej Služby ,  

b)          vrátením ceny účtovanej za poskytnutú Službu,  

c)          vyplatením primeranej zľavy z ceny účtovanej za poskytnutú Službu alebo  

d)          odôvodnené zamietnutie reklamácie. 

 

2.9.       „Zákonom o ochrane spotrebiteľa“ sa rozumie zákon č. 108/2024 Z. z.. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov. 

 

 

3.     ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY SLUŽBY 

 

3.1.            Prevádzkovateľ pri poskytovaní Služby zodpovedá za to, aby bola Služba bez vád a spĺňala požiadavky na kvalitu poskytovanej Služby v súlade s charakterom poskytovanej Služby a uzavretou zmluvou. 

 

3.2.            V prípade, ak Klient zistí vadu poskytovanej služby môže si u Poskytovateľa, bez zbytočného odkladu po tom, čo zistil vadu poskytovanej Služby alebo nesprávnosť vyúčtovanej sumy, najneskôr však do 3 dní uplatniť reklamáciu, inak právo zo zodpovednosti za vady Služby, resp. právo na vrátenie nesprávne účtovanej sumy za Službu zaniká.

 

3.3       Prevádzkovateľ je povinný poskytnúť Klientovi písomné potvrdenie o vytknutí vady služby. Vybavenie reklamácie sa uskutoční ihneď, prípadne v odôvodnených prípadoch do 3 dní. Ak to nie je možné, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu služby Klient je o lehote vybavenia reklamácie vyrozumený v lehote najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

 

3.4     Prevádzkovateľ písomne oznámi spotrebiteľovi dôvody odmietnutia zodpovednosti za vady služby, ak Prevádzkovateľ odmietne zodpovednosť za vady služby.

 

 

4.     UPLATNENIE REKLAMÁCIE  

 

4.1.      Reklamovať u Prevádzkovateľa je možné len Službu, ktorá bola objednaná a zaplatená u Prevádzkovateľa. 

 

4.2.      Klient je povinný reklamáciu uplatniť u Prevádzkovateľa, a to bez zbytočného odkladu po zistení vady Služby, najneskôr však do 3 dní od zistení vady Služby, inak mu právo na reklamáciu zaniká. 

 

4.3.       Klient je oprávnený uplatniť reklamáciu: 

 

(i)         na kvalitu poskytovanej Služby; a 

(ii)        správnosť ceny vyúčtovanej za poskytovanú Službu, ak má dôvodnú pochybnosť, že faktúra za Službu nebola vystavená v súlade so zmluvou a cenníkom Prevádzkovateľa. 

 

4.4.       Klient je oprávnený si Reklamáciu uplatniť ktorýmkoľvek z nasledovných spôsobov: 

 

(i)             písomne na adrese sídla Spoločnosti: Zadunajská cesta 3434/8, 851 01 Bratislava – mestská časť Petržalka. 

 

(ii)            e-mailom na e-mailovej adrese: support@emanate.sk

 

 

4.5.      Pri uplatnení Reklamácie je Klient povinný uviesť minimálne nasledovné údaje: 

 

-        svoje identifikačné a kontaktné údaje (adresu bydliska, pobytu, príp. sídla, telefónne číslo, e-mail); 

 

-        číslo objednávky Služby; 

 

-        označenie a popis vady poskytnutej Služby a spôsob, akým sa vada prejavila, ako aj časové vymedzenie, kedy podľa Klienta došlo k obmedzeniu kvality poskytnutej Služby, prípadne fotografie; 

 

-        uvedie, ktorý z nárokov zo zodpovednosti za vady si uplatňuje, prípadne ďalšie potrebné údaje.  

 

V prípade Reklamácie týkajúcej sa správnosti vyúčtovania poskytnutej Službu, je Klient povinný uviesť aj deň realizácie platby, ktorej sa Reklamácia týka. O výške poskytnutej zľavy rozhoduje Prevádzkovateľ, pričom prihliada na charakter vady a dobu jej trvania

 

4.6.       Prevádzkovateľ nezodpovedá za nesprávne alebo neúplné údaje uvedené Klientom pri Reklamácii, na ktorých opravu alebo doplnenie nie je možné Klienta vyzvať. 

 

4.7.       Za deň začatia reklamačného konania sa považuje deň, keď Klient uplatnil reklamáciu u Prevádzkovateľa, t.j. deň, keď bola Reklamácia doručená Prevádzkovateľovi v súlade s týmto článkom Reklamačného poriadku. V prípade, ak uplatnená reklamácia neobsahuje všetky požadované údaje podľa bodu 4.5. tohto článku, reklamačné konanie začína až dňom doručenia všetkých požadovaných údajov. Ak Klient ani na výzvu Prevádzkovateľa neopraví alebo nedoplní chýbajúce údaje, Reklamácia bude považovaná za neopodstatnenú. 

 

 

5.     VYBAVENIE REKLAMÁCIE A SPÔSOB VYBAVENIA REKLAMÁCIE 

 

5.1.          Ak sa na poskytovanej Službe vyskytla vada, ktorú možno odstrániť, má Klient právo na jej bezplatné, včasné a riadne odstránenie. Po prijatí Reklamácie zašle zamestnanec zodpovedný za Vybavenie reklamácie Klientovi oznámenie o prijatí Reklamácie. 

 

5.2.       Pri uplatnení reklamácie poštou alebo prostredníctvom e-mailu doručí Prevádzkovateľ Klientovi oznámenie o prijatí reklamácie na ním uvedenú kontaktnú adresu, prípadne e-mailovú adresu; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o Vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení Reklamácie sa nemusí doručovať, ak Klient má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom. 

 

5.4.        Ak sa na poskytovanej Službe vyskytne vada, ktorú možno odstrániť, má Klient právo na jej bezplatné, včasné a riadne odstránenie. Prevádzkovateľ je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje Prevádzkovateľ. 

 

5.5.         Klient má právo odstúpiť od uzavretej zmluvy: 

 

(i)       ak Služba vykazuje vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa 

Služba mohla riadne využiť ako Služba bez vady; 

(ii)      Prevádzkovateľ nevybavil reklamáciu v 30-dňovej lehote (v tomto prípade sa má za to, že ide o neodstrániteľnú vadu). 

 

5.6.       V prípadoch uvedených v bode 5.5. tohto článku sa môže Prevádzkovateľ s Klientom dohodnúť o Vybavení reklamácie výmenou reklamovanej Služby za inú. 

 

5.7.       Ak sa na ponúkanej Službe objavia iné neodstrániteľné vady, ktoré nebránia poskytovaniu Služby, má Klient právo na primeranú zľavu z ceny Služby. 

 

5.8.       Pri Vybavovaní reklamácie poskytnutím zľavy z účtovanej (fakturovanej) ceny sa prihliadne na charakter vady, dobu jej trvania a možnosť ďalšieho využívania Služby. O výške poskytovanej zľavy rozhoduje Prevádzkovateľ. 

 

5.9.       Poskytovateľ si vyhradzuje právo zamietnuť Reklamáciu, ak zníženie kvality Služby spôsobili 

(i)       okolnosti nezávislé od vôle Prevádzkovateľa; 

 

(ii)      neodborné alebo neoprávnené konanie Klienta pri poskytovaní Služieb alebo iných tretích osôb, ktorým Klient umožnil vedome alebo nevedome, a to aj svojím nedbanlivostným konaním, takýto zásah; alebo 

 

(iii)    ak Klient neuplatnil reklamáciu, ihneď keď vadu zistil. 

 

5.10.    Po uplynutí lehoty na vybavenie Reklamácie podľa predchádzajúceho bodu má Klient právo od zmluvy odstúpiť alebo právo na výmenu Služby za inú. 

 

5.11.    Po Vybavení reklamácie vydá Prevádzkovateľ Klientovi protokol o Vybavení reklamácie, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, ktorý je potvrdením o Vybavení reklamácie. Spolu s odovzdaním protokolu Prevádzkovateľ splní aj svoju povinnosť, ktorá mu z Reklamácie vyplýva. 

 

5.12.    O Vybavení reklamácie informuje Prevádzkovateľ Klienta zaslaním e-mailu na ním uvedenú e-mailovú adresu spolu s protokolom (prípadne aj oznámením o prijatí Reklamácie) a to v prípade, ak Klient požiadal o zaslanie informácie o vybavení Reklamácie prostredníctvom e-mailu. Ak Klient požiada o zaslanie informácie poštou, Prevádzkovateľ zašle protokol (prípadne aj oznámením o prijatí Reklamácie) na kontaktnú adresu Klienta uvedenú v Reklamácii. 

 

5.13.    Prevádzkovateľ vedie evidenciu o reklamácií a predloží ju na požiadanie orgánu dozoru k nazretiu. Evidencia o Reklamáciách musí obsahovať údaje o dátume uplatnenia Reklamácie, dátume a spôsobe Vybavenia reklamácie a poradové číslo dokladu o uplatnení Reklamácie. 

 

6.     ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA 

 

6.1.        Tento Reklamačný poriadok tvorí neoddeliteľnú súčasť všeobecných obchodných podmienok a Spoločnosť si vyhradzuje právo ich kedykoľvek meniť aj bez predchádzajúceho upozornenie Klienta. Akékoľvek zmeny Reklamačného poriadku nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia na webovej stránke www.emanate.sk Spoločnosti.  

 

 

V Bratislave, dňa 15.1.2025